Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
Файли для завантаження |
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця |
|
||
(назва адміністративної послуги) |
|
||
Михайлівська селищна рада |
|
||
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
|
|
||
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги |
|||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг |
вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області, 72002
|
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг |
«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради: Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.; Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.; П’яниця з 8-00 год. до 17-00 год.; Субота з 8-00 год. до 16-00 год. Без перерви на обід. Неділя – вихідний день
|
|
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт |
Тел./факс: (06132 2-19-85) Веб-сайт: http://mihajlivska.gromada.org.ua/ Електронна пошта: [email protected] |
|
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
|||
4 |
Закони України |
|
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади |
|
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
6 |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення фізичної особи, яка має намір стати підприємцем, або уповноваженої нею особи (далі – заявник) |
|
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. |
|
8
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
|
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є безоплатною. |
|
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення. |
|
11 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
|
|
12 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
|
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
|
|
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення. |
|
15 |
Примітка |
|