Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Файли для завантажування |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
|
||
(назва адміністративної послуги) |
|
||
Михайлівська селищна рада |
|
||
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
|
|
||
Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги |
|||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг |
вул. Центральна, буд.21, смт. Михайлівка Михайлівського району Запорізької області, 72002
|
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи виконавчого органу місцевого самоврядування та центра надання адміністративних послуг |
«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Михайлівської селищної ради: Понеділок, вівторок, середа з 8-00 год. до 17-00 год.; Четвер з 8-00 год. до 20-00 год.; П’ятниця з 8-00 год. до 17-00 год.; Субота з 8-00 год. до 16-00 год. Без перерви на обід. Неділя – вихідний день
|
|
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти, веб-сайт |
Тел./факс: (06132 2-19-85) Веб-сайт: http://mihajlivska.gromada.org.ua/ Електронна пошта: [email protected] |
|
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
|||
4 |
Закони України |
|
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади |
|
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
6 |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення фізичної особи – підприємця або уповноваженої нею особи (далі – заявник). |
|
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
|
8
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
|
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є безоплатною.
|
|
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення. |
|
11 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
|
|
12 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
|
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
|
|
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення. |
|
15 |
Примітка |
|